Torsdag 22 december

För ett år sedan vaknade jag upp utav mensvärk, trodde jag. Men det va mina värkar som lite smått drog igång. 

Kan inte riktigt greppa hur fort det här året har gått. Men vad mycket vi har hunnit med. 

Jag jobbar, sliter och står i. Imorgon är sista dagen innan några dagar julledigt. Ska bli så fantastiskt mysigt att få umgås med alla mina grabbar i 4 1/2 dag. Snacka om lyx! 

Igår upptäckte vi Jax (nya smeknamnet) första tand. Äntligen har den spruckit igenom. Lillgos. Tänk att han slapp bli kallad herr tandlös på sin 1årsdag. 
För några veckor sedan börjande han gå. Men han slutade lika fort och är inte alls intresserad utav det längre. 
Winston gjorde precis likadant. Gick lite grann och sen slutade och började gå tre månader senare. 
Återstår att se när det släpper. 

Kommentera här: