Tisdag 22 augusti

Ligger i sängen och är helt slut i både kropp och knopp. Jag brukar aldrig vara trött när klockan ringer (eller iaf väldigt sällan), men idag kom jag knappt upp ur sängen. 

Lägg till jobb, hämtning, matlagning och träning på det så är vi där jag är nu. Självklart dusch och middag också. 

Igår gick vi till polisen för att fixa pass, igen. Men det va stängt, igen. Vi hade kollat fel tid, igen! Händer det ens? 
Men på torsdag, då ska det ta mig tusan vara öppet till 19 och då ska vi ta dom där jäkla passen! Tur att jag lär mig kontrollera min inre stress (för det mesta) annars hade den här situationen tagit musten ur mig.


Onsdag imorgon. Blir träning, och försöka att förbereda inför fotograferingen. Måste köpa nya växter då jag ännu en gång dödat våra. Plocka bort grejer, åka och lämna tillbaka trappgrinden osv osv. Allting kommer jag definitivt inte hinna med imorgon men, planering och förberedning. Det är mina grejer det.

Och sömn, så godnatt! 

Kommentera här: