Måndag 14 november

Om 15 minuter börjar min tredje jobbvecka. Det betyder att jag har haft två lediga helger att spendera tillsammans med min familj. Men våran otur har varit enorm. Förra helgen spydde Winston och alla våra planer ställdes in. Den här helgen spydde jag och våra planer fick än en gång ställas in.
Jag hoppas innerligt att vi kommande helgen (helger) får vara friska och faktiskt umgås med varandra.
Nu har jag inte umgåtts ordentligt med mina barn på tre veckor. Helt sämst!

Den här veckan är min bästa jobbvecka. Schemat är super och jag kommer att ha massor med tid för barn, man, träning och vänner! Eller inte massor men mer än vanligt.

Idag ska jag ÄNTLIGEN fixa mina fransar. Jag ser helt galen ut för tillfället så det ska bli riktigt skönt. Om dom inte bokar av mig ännu en gång vill säga..

Kommentera här: